• 2022. május 10.
Úzd, Tamási, Mecseknádasd, Keszthely, Dunaújváros, Bonyhád, Mosonmagyaróvár, Vasvár, Lenti, Siklós, Pécs, Orfű, Kékesd, Kiskőrös, Székesfehérvár, Sopron, Sopron Dalos-hegy, Nagykanizsa, Kőszeg
  • 2022. május 5.
A Budai ügyfélszolgálati iroda technikai okok miatt 2022. május 11-én 14:30-kor zár.
  • 2022. május 3.
Szerdán (2022.05.04.) 10:00 órakor automatikus csatornafrissítés lesz újrahangolással.

  • 2022. április 5.
Nagymaros, Bakonyszentkirály, Bakonyszentlászló, Borsodnádasd, Bükkaranyos, Cegléd, Győr, Kékes, Komádi, Szeged, Szekszárd, Kabhegy, Békéscsaba, Csávoly, Dorog, Gerecse, Mór, Szombathely, aggtelek, Domaháza, Felsőgagy, Fony, Gömörszőlős, Hernádpetri, Kissikátor, Parasznya, Szilvásvárad, Zalaegerszeg, Miskolc Avas, Miskolc Diósgyőr, Miskolctapolca, Nagy-Hideg-hegy, Szolnok
  • 2022. március 8.
Barcs, Telkibánya, Budapest - Száva utca, Debrecen, Battonya, Cserépfalu, Gödöllő, Kab-hegy, Kaposvár, Karcag, Pénzesgyőr, Szentes, Tab, Siófok

Online ügyfélkapu - GYIK

1. Az ügyfélkapuban, mint havi díjas ügyfél, milyen módon lehet e-számlát igényelni?

Az oldalon lehetőség van e-számla igénylésre, ha még nem rendelkezünk e-számlával. A regisztrációt és belépést követően, a bal oldalon található menüsávban kattintson az „E-számla kezelése” menüpontra, majd az „E-mail címe, ahova az e-számlát kéri” beírható mezőben adja meg azt az e-mail címet, ahova az elektronikus számlák kiállításáról a tájékoztatást kérni szeretné. A megjelenő e-mail cím helyességének ellenőrzését követően, nyomja meg az „elküld” gombot. Az e-számlára történő sikeres regisztrálásról visszaigazoló e-mail üzenetet küldünk.

2. Az ügyfélkapuban előre fizetett szolgáltatással rendelkező ügyfélként milyen csomagváltási lehetőségeim vannak?

Előre fizetett szolgáltatással rendelkező ügyfélként a TV csomagváltás menüpontot választva az alábbi lehetőségek közül választhat:
  • az előre fizetett szolgáltatás módosítása menüpontban a műsorcsomagváltás vagy kiegészítő csomag megrendelés a már megfizetett, de még fel nem használt díjak beszámításával történik. Azaz, a határozott időből – a hátra lévő napok számát megszorozzuk az Általános Szerződési Feltételek 2. számú mellékletben meghatározott és az eredeti előfizetés szerint alkalmazandó napidíjjal, amelyet elosztunk a csomagváltás alapján választott műsorcsomag(ok) 2. számú mellékletben meghatározott napidíjával, ezen számítás alapján állapítjuk meg a határozott idő módosított végét;
  • a váltás havidíjas csomagra menüpontban előre fizetett szolgáltatás csomagját havi díjfizetésű szolgáltatásra módosíthatja. Amennyiben a kifizetett szolgáltatásából még fennmaradó időszakkal rendelkezik, úgy a még fel nem használt összeget automatikusan jóváírjuk a következő havi számlájából. Ezzel az előre fizetett szolgáltatása megszűnik, a váltást követően az előfizetés többé nem tölthető fel, a szolgáltatás a továbbiakban utólagos fizetéssel járó havi díjfizetésű csomagra változik.


3. Előre fizetett szolgáltatással rendelkező ügyfélként, hogyan tudok bankkártyával feltölteni meglévő csomagot vagy kiegészítő csomagot rendelni?

Előre fizetett szolgáltatással rendelkező ügyfeleinknek a „Bankkártyás feltöltés” menüpontban lehetőségük van bankkártyás fizetéssel a meglévő csomagjukat további 6 vagy 12 hónapos időtartamra feltölteni és/vagy kiegészítő csomagot vásárolni. A fizetés elvégzéséhez átirányításra kerül az SimplePay fizető oldalára, ahonnan a sikeres tranzakció után visszajut az ügyfélkapu oldalára. Az alábbi linken elérhető a részletes tájékoztató, amely minden fontos információt tartalmaz a SimplePay online fizetési rendszer használatával kapcsolatosan. SimplePay részletes fizetési tájékoztató>>

Kiegészítő csomag kizárólag Alap vagy Családi műsorcsomag mellé választható, megrendelése esetén a kiegészítő csomag időtartama nem tarthat tovább a főcsomag érvényességénél.


4. Havi díjas szolgáltatással rendelkező ügyfélként milyen módon lehet meglévő határozott szerződésem további határozott időre hosszabbítani vagy határozatlan szerződésemet határozottra módosítani?

Amennyiben a meglévő csomagjára/csomagjaira kötött szerződésének határozott időtartama (hűségideje) 30 napon belül lejár, vagy jelenleg határozatlan időtartamú szerződéssel rendelkezik és határozott időtartamú szerződést kíván kötni, úgy válassza a „Hosszabbítás határozott időre” menüpontot. Az Aktuális szolgáltatások táblázatban megtalálhatóak a szerződéshez kapcsolódó aktuális műsorcsomag információk és szerződéses időtartamuk.

5. Havi díjas szolgáltatással rendelkező ügyfélként milyen módon lehet az ügyfélkapuban csomagváltást vagy kiegészítő csomag megrendelést intézni?

A „TV Csomagváltás” menüpont alatt a „Csomagváltás indítása” gombra kattintva elérhetőek a választható műsorcsomagok. Ezen menüpontban a főcsomag módosításra és kiegészítő csomag megrendelésre egyaránt lehetősége van, akár határozatlan, akár 1 év határozott időre történő szerződéskötéssel. Amennyiben a műsorcsomag módosítás magasabb díjazású csomagról alacsonyabb díjazású csomagra történik, úgy az Általános Szerződési Feltételeink 10.2.5.4. pontja alapján, egyszeri műsor csomagváltási díjat számítunk fel ( jelenleg bruttó 550,- Ft) amely a következő havi számlával együttesen kerül felszámításra.


6. Havi díjas szerződéssel rendelkező ügyfél milyen módon tudja a számláit bankkártyával kifizetni?

A „Folyószámla” menüpontban az összes eddig elkészült számla és hozzá kapcsolódó befizetés is megtekinthető. A számlák oszlopa fölött információs sáv található az aktuális egyenlegről. Abban az esetben, ha a szerződéses egyenleg tartozást mutat, úgy lehetőség van ezen díjtartozás bankkártyás fizetéssel történő kiegyenlítésére. A rendszerben egyszerre több kifizetetlen számla kiegyenlítésére is lehetőség van, de ebben az esetben pontosan meg kell jelölni az általunk befizetni kívánt számlákat és azt követően elindítani a bankkártya fizetést. A fizetés elvégzéséhez átirányításra kerül az SimplePay fizető oldalára, ahonnan a sikeres tranzakció után visszajut az ügyfélkapu oldalára. Az alábbi linken elérhető a részletes tájékoztató, amely minden fontos információt tartalmaz a SimplePay online fizetési rendszer használatával kapcsolatosan. SimplePay részletes fizetési tájékoztató>>

Az ügyfélkaput itt érheti el>>

Oldal tetejére