Webshop vásárlási feltételek

mindigTV PRÉMIUM webshopjának vásárlási feltételei

Szolgáltató megnevezése: ”ANTENNA HUNGÁRIA” Magyar Műsorszóró és Rádióhírközlési Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Székhelye: 1119 Budapest, Petzvál József utca 31-33.

Adószáma: 10834730-2-44

Kérjük, figyelmesen olvassa el vásárlási feltételeinket. Webshopunkban regisztráció nélkül is böngészhet, de szolgáltatás megrendelés esetén mindenképpen szükséges ügyfélkapunkba regisztrálnia.

Megrendelés menete

  • Lépés: Fő műsorcsomagját választhatja ki webáruházunkban.
  • Vételi eszköz kiválasztása: Ebben a lépésben választhatja, hogy milyen eszközt és abból hány darabot rendel (dekódert vagy CI+ modult). Minimum 1 eszköz választása kötelező! Előre fizetett szolgáltatás esetén egy, míg havi díjas szerződés esetén maximum 3 eszközt választható.

2.Lépés: Kiegészítő csomagot is választhat Fő műsorcsomagja mellé.

3.Lépés: Előfizetési mód választása. Itt eldöntheti, hogy milyen fizetési ütemezést (előre, vagy utólag történő fizetés) választ és milyen időtartamra szeretné kötni az előfizetői szerződését. Lehetséges választás: Havi díjas vagy előre fizetett szolgáltatást választ, míg a szerződés időtartama esetében határozatlan vagy határozott időt jelölhet meg.

A „Rendben tovább” gomb megnyomásával a piros lépéseket tartalmazó mezők bezáródnak és a jobb oldali szürke „kosár tartalma” dobozban látszanak a kiválasztott szolgáltatások díjai. A jobb felső sarokban lévő „módosít” Ikonra kattintva lehetősége van a lépésekhez visszamenni és módosítani a kiválasztott szolgáltatásokat, s ekkor a kosár tartalma is a módosításoknak megfelelően változik.

Kosár

A jobb oldali „Kosár tartalma” szürke dobozban látható, amely mutatja, hogy a kiválasztott szolgáltatásért és az eszközökért mennyit kell majd fizetnie. A kosár tartalma az Ön által megjelöltszolgáltatások és eszközök mennyisége függvényében változik. Abban az esetben, ha házhozszállítást is kér az eszközök vonatkozásában, a futárköltség a szállítási mód kiválasztása után még hozzáadódik a fizetendő végösszeghez.

A rendelés véglegesítéséhez szükséges ellenőriznie a mindigTV PRÉMIUM szolgáltatásra vonatkozó szerződésesfeltételeket, ennek hiányában a megrendelés nem lehetséges. A vételi feltételek ellenőrzése az alábbiak szerint történtik: a (MEGNÉZEM) Linkre kattintva egy ablakban előugrik a lefedettség ellenőrzése térkép, ahol a szolgáltatási cím megadásával tájékozódhat a helyi vételi lehetőségekről és a megadott címén elérhető csatornákról. Amennyiben megbizonyosodott róla, hogy az Ön szolgáltatási címén szolgáltatásunk elérhető, jelölje be a „lefedettséget ellenőriztem” mezőt és kattintson a „Rendelés véglegesítés” gombra.

Adatok megadása, ügyfélkapu regisztráció

A „Rendelés véglegesítése” gombra kattintás után a mindigTV PRÉMIUM ügyfélkapu felületére jut, ahol a szerződéskötéshez szükséges személyes adatait kell megadnia.

Természetes személy Előfizető esetén:

a) Előfizető neve,

b) Előfizető születési neve

c) Előfizető lakóhelye (állandó lakcím)

d) Előfizető tartózkodási helye,

e) Előfizető számlázási címe, szükség esetén a számlaszáma,

f) Előfizető születési helye és ideje (év, hó, nap),

g) Előfizető anyja születési neve,

h) az előfizető személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolványának típusa és száma;

i) az előfizető lakcímet igazoló hatósági igazolványának száma

j) előfizetői hozzáférési pont helye (szolgáltatási cím),

k) kapcsolattartásra alkalmas elérhetőségek (telefon, e-mail).

Szolgáltató az Előfizetőkről nyilvántartást vezet az adatvédelmi előírások figyelembevételével. Az előfizetői szerződés megkötéséhez az Előfizető az alábbi adatokat köteles megadni a Szolgáltató részére, amelyeket a Szolgáltató köteles nyilvántartani.

Nem természetes személy Előfizető esetén:

a) Előfizető megnevezése,

b) Előfizető székhelye,

c) Előfizető cégjegyzékszáma,

d) Előfizető adószáma,

e) Előfizető pénzforgalmi számlaszáma szükség esetén

f) előfizetői hozzáférési pont helye (szolgáltatási cím),

g) kapcsolattartásra alkalmas elérhetőségek (telefon, e-mail).

Személyes adatai megadása után tudja létrehoznia online ügyfélkapus fiókját egy Ön által megadott felhasználónévvel és jelszóval. A jelszónak minimum 6 karakter hosszúnak kell lennie és kötelezően tartalmaznia kell 1 db kisbetűt, 1 db nagybetűt, valamint 1 db számot.

A személyes adatok valódiságáért az adatokat megadó személy felel, mint ahogyan az ebből erdő károkért is! (pl. postai kiszállításnál rossz cím megadása)

Ha Ön már rendelkezik korábbi ügyfélkapus regisztrációval, akkor a Bejelentkezés fülön korábbi jelszavával be tud jelentkezni és folytatni a vásárlást. Ha még nem regisztrált ügyfélkapunkba, akkor regisztrációként meg kell adni az adatait, hogy a vásárlást tovább folytathassa. Részletes adatvédelmi tájékoztatónkat itt olvashatja.

Szállítási mód, Fizetési mód

Az utolsó lépésben a szállítási és a fizetési mód kiválasztására van lehetőség, illetve megjegyzést is írhat a megrendeléséhez. Amennyiben a bankkártyás fizetést választja, a fizetés elvégzéséhez átirányításra kerül az SimplePay fizető oldalára, ahonnan a sikeres tranzakció után visszajut az ügyfélkapu oldalára. Készpénzes fizetési mód választásánál a fizetés utólag, a csomag átvételekor történik (utánvét). A SimplePay fizetőkapu részletes tájékoztatóját itt olvashatja

Megjegyzés rovat

Kérjük, hogy mindig röviden, lényegre törően fogalmazza meg megjegyzését. Visszajelzésre,

válaszra igényt tartó kérését, kérdését intézze rögtön ügyfélszolgálatunkhoz

(https://mindigtv.hu/premium/ugyfeleinknek/kapcsolat/irjon-nekunk illetve Tel: 1211), hogy arra mielőbb válaszolni tudjunk.

Fizetési feltételek

A futár által kiszállított és az ügyfélszolgálaton átvett rendelések kifizetése készpénzben az áru átvételekor, illetve bankkártyával az interneten, a rendeléssel egyidőben lehetséges.

A fizetés akkor minősül teljesítettnek, amikor a vásárló bankszámláját a pénzintézet a fizetendő összeggel megterheli.

Házhoz szállítás a Magyar Posta Zrt. közreműködésével

A belföldi csomagokat a Magyar Posta Zrt. munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki (ezért lehetőleg a munkahelyére vagy más olyan címre kérje a szállítást, ahol az adott intervallum nagyobb részében tartózkodik). A csomagban kiküldött előfizetői szerződést (személyazonosságának igazolását követően) kizárólag a megrendelést leadó személy írhatja alá. Amennyiben adott meg mobiltelefon számot, sms-ben is tájékoztatást kap a kézbesítés időpontjáról.

A futárszolgálat díja a rendelés értékétől függetlenül egységesen bruttó 1450 Ft.
Szállítási határidő: 3-5 munkanap

Átvétel személyesen Ügyfélszolgálati Irodáinkban

Megrendelését átveheti személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban is. Ügyfélszolgálati irodáink elérhetőségeit itt találja. Ebben az esetben nem számolunk fel szállítási költséget.

2021. május 1-től az átvételi határidő: 30 naptári nap. Amennyiben a megrendeléstől számított 30 naptári napon belül a megrendelt termék(ek) nem kerül(nek) átvételre, úgy a Szolgáltató ezt a megrendelés visszavonásának tekinti és a megrendelést törli.

Jótállás

Az vásárolt eszközökre 1 év jótállási időt biztosítunk. Amennyiben a megrendelt dekóder vagy kártyaolvasó modul meghibásodik, abban az esetben a hibás készüléket a vásárlás napjától számított 1 éven belül ügyfélszolgálati irodáinkban vagy postai visszaküldés mellett kicseréljük.

Rendelés lemondása, elállás, felmondási jog

Amennyiben Ön az előfizető szerződés létrejötte előtt, a megrendelést vagy annak egy/több tételét szeretné lemondani, ezt kérjük, ügyfélszolgálatunknak jelezze a 1211-es telefonszámon, vagy honlapunkon az írjon nekünk oldalon a https://www.mindigtv.hu/premium/ugyfeleinknek/kapcsolat/irjon-nekunk webcímen.

Ön az előfizetői szerződés létrejöttétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül a Társaságunkhoz intézett nyilatkozattal, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben írt feltételekkel, indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, amennyiben a szolgáltatás nyújtása még nem kezdődött meg. Az elállási nyilatkozat szóban vagy írásban tehető meg, megadva legalább a Társaság honlapján található nyilatkozat-minta szerinti adatokat. Ön akkor gyakorolja határidőben az elállási jogát, ha az elállási határidő lejárta előtt elküldi nyilatkozatát. Amennyiben Ön kifejezetten kérte, hogy a Társaságunk az előfizetői szerződés teljesítését már az elállási határidő lejárta előtt kezdje meg,– az elállásra vonatkozó eljárási szabályok szerint – felmondhatja az előfizetői szerződést, de az igénybe vett szolgáltatás időarányos díját ki kell egyenlítenie.

Társaságunk legkésőbb az Ön elállási/felmondási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti az Ön által fizetett összeget az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módon. Társaságunk mindaddig jogosult visszatartani a fizetett összeget, amíg Ön a Társaság által átadott valamennyi eszközt vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azokat visszaküldte. Amennyiben az eszköz sérült, hiányos, vagy azon a rendeltetésszerű elhasználódáson felüli károsodás tapasztalható, a Társaság ezen kárát is érvényesítheti. Ezen felül Önt egyéb költség nem terheli.

A „mindigTV PRÉMIUM” szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei szerint az előfizetői szerződés megkötését követő 14 napon belül Ön jogosult a Társaság ügyfélszolgálatán a „mindigTV PRÉMIUM” szolgáltatására kötött előfizetői szerződést a biztosított vételi eszköz egyidejű visszaszolgáltatása mellett azonnali hatállyal felmondani, amennyiben az előfizetői szerződésben meghatározott, az Ön által megadott címen a vételi feltételek nem adottak. Az Ön által befizetett összeg elszámolására, visszatérítésére a fentiekben ismertetett rendelkezések vonatkoznak.

A szerződésre vonatkozó tájékoztatás

Az előfizetői szerződés az Ön megrendelésének Társaságunk által történő visszaigazolásával jön létre és a „mindigTV PRÉMIUM” kártya átvételével vagy a „mindigTV PRÉMIUM” kódolt műsorterjesztési szolgáltatás vételére alkalmas vételi eszköz aktiválásával lép hatályba. Előre fizetett szolgáltatás esetén a szerződés a kártya vagy a „mindigTV PRÉMIUM” kódolt műsorterjesztési szolgáltatás vételére alkalmas vételi eszköz átvételét követő egy éven belüli aktiválásával lép hatályba.

A szerződés nyelve magyar és a szerződés vonatkozásában a magyar jog szabályainak érvényesülnek.

Az elektronikus úton kötött előfizetői szerződés, írásban megkötött szerződésnek minősül, azt Társaságunk elektronikus úton, legfeljebb 48 órán belül visszaigazolja és iktatja, amelyet 5 napon megküldünk Önnek.

Az elektronikus úton létrejött szerződésre az Általános Szerződési Feltételek Törzsrész 2.1.1.6 - 2.1.1.9. és 2.1.1.14. pontban foglaltak alkalmazandóak.


Vissza a webbshopra

Oldal tetejére