• 2022. május 10.
Úzd, Tamási, Mecseknádasd, Keszthely, Dunaújváros, Bonyhád, Mosonmagyaróvár, Vasvár, Lenti, Siklós, Pécs, Orfű, Kékesd, Kiskőrös, Székesfehérvár, Sopron, Sopron Dalos-hegy, Nagykanizsa, Kőszeg
  • 2022. május 5.
A Budai ügyfélszolgálati iroda technikai okok miatt 2022. május 11-én 14:30-kor zár.
  • 2022. május 3.
Szerdán (2022.05.04.) 10:00 órakor automatikus csatornafrissítés lesz újrahangolással.

  • 2022. április 5.
Nagymaros, Bakonyszentkirály, Bakonyszentlászló, Borsodnádasd, Bükkaranyos, Cegléd, Győr, Kékes, Komádi, Szeged, Szekszárd, Kabhegy, Békéscsaba, Csávoly, Dorog, Gerecse, Mór, Szombathely, aggtelek, Domaháza, Felsőgagy, Fony, Gömörszőlős, Hernádpetri, Kissikátor, Parasznya, Szilvásvárad, Zalaegerszeg, Miskolc Avas, Miskolc Diósgyőr, Miskolctapolca, Nagy-Hideg-hegy, Szolnok
  • 2022. március 8.
Barcs, Telkibánya, Budapest - Száva utca, Debrecen, Battonya, Cserépfalu, Gödöllő, Kab-hegy, Kaposvár, Karcag, Pénzesgyőr, Szentes, Tab, Siófok

Gyakran ismételt kérdések - GYIK

mindigTV PRÉMIUM szolgáltatással kapcsolatos kérdések és válaszok


Milyen csomagokra fizethetek elő, ha a mindigTV PRÉMIUM szolgáltatást választom?

Választhatja a mindigTV PRÉMIUM Belépő csomagot, ha ezt a csomagunkat választja a belépő csomaghoz kiegészítő csomag nem választható és kizárólag határozatlan idejű szerződéssel rendelhető meg.

Választhatja a mindigTV PRÉMIUM Alapcsomagunkat, amikor a Belépő csomag csatornáival együtt már 28 tévécsatornát nézhet a kínálatunkban.

Választhatja megújult mindigTV PRÉMIUM Családi csomagunkat, ahol összesen 48 tévécsatorna műsorát évezheti a kínálatunkban.

Meglévő Alap- vagy Családi csomagja mellé választhatja mindigTV PRÉMIUM Kiegészítő csomagunkat, ami további 7 csatornát biztosít az Alapcsomag 28 csatornája vagy a Családi csomagunk 48 csatornája mellé.

Új csomagként jelent meg a televíziós szolgáltatások piacán egyedülálló tematikus mindigTV PRÉMIUM Gyerek műsorcsomagunk, melyben 10 gyerek csatorna érhető el.

A csomagok nem csak havidíjas konstrukcióban, hanem 6 és 12 hónapos előre fizetett szolgáltatásként is igénybe vehetők. Gyerek csomagunkhoz kiegészítő csomag nem rendelhető!


Hogyan működik a mindigTV PRÉMIUM szolgáltatás?

A mindigTV PRÉMIUM kódolt műsorterjesztési szolgáltatás Előfizetőink számára szolgáltatási díj ellenében - a digitális földfelszíni televízió műsorszóró hálózaton - vehető igénybe. A Szolgáltatás abban az esetben érhető el, amennyiben a digitális földfelszíni televízió műsorszóró hálózaton kisugárzott jel vételi feltételei adottak.


Hogyan tudom megrendelni a szolgáltatást?

A szolgáltatást megrendelheti bármelyik ügyfélszolgálati csatornánkon, személyesen az ügyfélszolgálati pontjainkon, weboldalunkon keresztül a webshopunk felületén bankkártyás vagy postai átvétel esetén az Ön által választott fizetéssel. Amennyiben munkatársunk segítségét igényelné a megrendeléshez, kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1211-es telefonszámon. Kollégáink a hét mindennapján reggel 7 és este 9 óra között várják érdeklődését.


A lakóhelyemhez közel milyen értékesítési pontokon tudom megvásárolni a szolgáltatást?

Amennyiben előre fizetős szolgáltatás szeretne igénybe venni, tehát 6 hónapra vagy 12 hónapra előre szeretné kifizetni a szolgáltatásunkat, akkor az ország egész területén keresheti értékesítési partnereinket, ahol megvásárolhatja a szolgáltatásunkat és a hozzá szükséges eszközöket, valamint a kiegészítőket.


Működik-e a szolgáltatás CA vagy CI+ modullal is?

Amennyiben a meglévő tévékészüléke támogatja a DVB-T2 HevC formátumot, úgy szolgáltatásunkat mind CA modullal, mind az általunk forgalomba hozott CI+ modullal igénybe tudja venni, a korábban megszokott kényelmi funkciók megtartásával.


Hogyan tudok előre fizetett (prepaid) szolgáltatás meghosszabbítani?

Előre kifizetett 6 vagy 12 hónapos (prepaid) szolgáltatását az időtartam lejáratát követően hosszabbíthatja meg weboldalunkon keresztül, vagy kérheti a szolgáltatás meghosszabbítását telefonos ügyfélszolgálatunkon munkatársunknál, ha felhívja a 1211-es telefonszámunkat.


Tudok-e a fő csomagok és a kiegészítő csomagok mellett további csatornákat rendelni?

A kínálatunkat úgy alakítottuk ki, hogy a digitális földfelszíni kínálat mellett további csatornákat nézhet (akár HD felbontásban is) a mindigTV GO szolgáltatásunkban számítógépén és okos készülékén. A szolgáltatásban elérhető csatornákról és csomagokról a https://tv.mindigo.hu weboldalunkon tájékozódhat.


Miért nincs több HD csatorna a kínálatban?

A DVB-T2 progresszív kódolás technológia adott sávszélességet biztosít a csatornák elhelyezésére. Társaságunk üzleti döntése értelmében a cég törekvése, hogy minél több csatornát tudjon ügyfelei számára nyújtani. A HD kínálat kialakítása során a népszerű csatornák típusait vettük figyelembe, így például sport tartalmakat.


Miért nem lehet tovább bővíteni a földi kínálatot?

A DVB-T2 progresszív kódolás technológia adott sávszélességet biztosít a csatornák elhelyezésére. További tartalmakat kizárólag az online mindigTV GO online szolgáltatáson keresztül tudunk biztosítani nézőink számára.


Külföldön elérhető-e a szolgáltatás?

A szolgáltatásunk digitális földfelszíni jeltovábbításon alapul, így csak Magyarország határain belül van lehetőség a szolgáltatás vételére. Abban az esetben viszont, ha Ön már előfizetője a mindigTV PRÉMIUM szolgáltatásnak és rendelkezik élő előfizetéssel, a mindigTV GO szolgáltatásunkba regisztrálva lehetősége van a mindigTV GO felületen elérhető tévécsatornákat az Európai Unió országain belül korlátlanul elérni.

Oldal tetejére