• 2021. április 6.
2021. április 5. és 18. között kódolatlan a TV Paprika műsora.
  • 2021. március 30.
Telenor hálózatfejlesztés miatt több településen elszórtan körülbelül 15-30 perces 2G/3G/4G szolgáltatás kiesésekre lehet számítani.
  • 2021. március 19.
Tájékoztatjuk előfizetőinket, hogy a Budai Ügyfélszolgálati iroda 2021. április 11-ig továbbra is zárva tart.
  • 2021. március 19.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2021. március 21-én (vasárnap) 00:45 és 02:45 között tervezett rendszer-fejlesztési munkálatok miatt az OTP SimplePay online fizetési rendszerének internetes kártyaelfogadási szolgáltatása szünetelni fog. A leállás érinti a mindigTV PRÉMIUM wesbhop, az online ügyfélkapu és a mindigTV GO online fizetési szolgáltatását.
  • 2021. március 5.
Bakonyszentlászló, Barcs, Budapest-OMK, Csobánka, Battonya, Budapest Hármashatárhegy, Debrecen, Keszthely, Szentes, Karcag, Székesfehérvár, Budapest-Száva, Dorog, Gerecse, Komádi, Kőszeg, Siófok, Sopron

Gyakran ismételt kérdések - GYIK

mindigTV PRÉMIUM szolgáltatással kapcsolatos kérdések és válaszok


Milyen csomagokra fizethetek elő, ha a mindigTV PRÉMIUM szolgáltatást választom?

Választhatja a mindigTV PRÉMIUM Belépő csomagot, ha ezt a csomagunkat választja a belépő csomaghoz kiegészítő csomag nem választható és kizárólag határozatlan idejű szerződéssel rendelhető meg.

Választhatja a mindigTV PRÉMIUM Alapcsomagunkat, amikor a Belépő csomag csatornáival együtt már 28 tévécsatornát nézhet a kínálatunkban.

Választhatja megújult mindigTV PRÉMIUM Családi csomagunkat, ahol összesen 48 tévécsatorna műsorát évezheti a kínálatunkban.

Meglévő Alap- vagy Családi csomagja mellé választhatja mindigTV PRÉMIUM Kiegészítő csomagunkat, ami további 7 csatornát biztosít az Alapcsomag 28 csatornája vagy a Családi csomagunk 48 csatornája mellé.

Új csomagként jelent meg a televíziós szolgáltatások piacán egyedülálló tematikus mindigTV PRÉMIUM Gyerek műsorcsomagunk, melyben 10 gyerek csatorna érhető el.

A csomagok nem csak havidíjas konstrukcióban, hanem 6 és 12 hónapos előre fizetett szolgáltatásként is igénybe vehetők. Gyerek csomagunkhoz kiegészítő csomag nem rendelhető!


Hogyan működik a mindigTV PRÉMIUM szolgáltatás?

A mindigTV PRÉMIUM kódolt műsorterjesztési szolgáltatás Előfizetőink számára szolgáltatási díj ellenében - a digitális földfelszíni televízió műsorszóró hálózaton - vehető igénybe. A Szolgáltatás abban az esetben érhető el, amennyiben a digitális földfelszíni televízió műsorszóró hálózaton kisugárzott jel vételi feltételei adottak.


Hogyan tudom megrendelni a szolgáltatást?

A szolgáltatást megrendelheti bármelyik ügyfélszolgálati csatornánkon, személyesen az ügyfélszolgálati pontjainkon, weboldalunkon keresztül a webshopunk felületén bankkártyás vagy postai átvétel esetén az Ön által választott fizetéssel. Amennyiben munkatársunk segítségét igényelné a megrendeléshez, kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1211-es telefonszámon. Kollégáink a hét mindennapján reggel 7 és este 9 óra között várják érdeklődését.


A lakóhelyemhez közel milyen értékesítési pontokon tudom megvásárolni a szolgáltatást?

Amennyiben előre fizetős szolgáltatás szeretne igénybe venni, tehát 6 hónapra vagy 12 hónapra előre szeretné kifizetni a szolgáltatásunkat, akkor az ország egész területén keresheti értékesítési partnereinket, ahol megvásárolhatja a szolgáltatásunkat és a hozzá szükséges eszközöket, valamint a kiegészítőket.


Működik-e a szolgáltatás CA vagy CI+ modullal is?

Amennyiben a meglévő tévékészüléke támogatja a DVB-T2 HevC formátumot, úgy szolgáltatásunkat mind CA modullal, mind az általunk forgalomba hozott CI+ modullal igénybe tudja venni, a korábban megszokott kényelmi funkciók megtartásával.


Hogyan tudok előre fizetett (prepaid) szolgáltatás meghosszabbítani?

Előre kifizetett 6 vagy 12 hónapos (prepaid) szolgáltatását az időtartam lejáratát követően hosszabbíthatja meg weboldalunkon keresztül, vagy kérheti a szolgáltatás meghosszabbítását telefonos ügyfélszolgálatunkon munkatársunknál, ha felhívja a 1211-es telefonszámunkat.


Tudok-e a fő csomagok és a kiegészítő csomagok mellett további csatornákat rendelni?

A kínálatunkat úgy alakítottuk ki, hogy a digitális földfelszíni kínálat mellett további csatornákat nézhet (akár HD felbontásban is) a mindigTV GO szolgáltatásunkban számítógépén és okos készülékén. A szolgáltatásban elérhető csatornákról és csomagokról a https://tv.mindigo.hu weboldalunkon tájékozódhat.


Miért nincs több HD csatorna a kínálatban?

A DVB-T2 progresszív kódolás technológia adott sávszélességet biztosít a csatornák elhelyezésére. Társaságunk üzleti döntése értelmében a cég törekvése, hogy minél több csatornát tudjon ügyfelei számára nyújtani. A HD kínálat kialakítása során a népszerű csatornák típusait vettük figyelembe, így például sport tartalmakat.


Miért nem lehet tovább bővíteni a földi kínálatot?

A DVB-T2 progresszív kódolás technológia adott sávszélességet biztosít a csatornák elhelyezésére. További tartalmakat kizárólag az online mindigTV GO online szolgáltatáson keresztül tudunk biztosítani nézőink számára.


Külföldön elérhető-e a szolgáltatás?

A szolgáltatásunk digitális földfelszíni jeltovábbításon alapul, így csak Magyarország határain belül van lehetőség a szolgáltatás vételére. Abban az esetben viszont, ha Ön már előfizetője a mindigTV PRÉMIUM szolgáltatásnak és rendelkezik élő előfizetéssel, a mindigTV GO szolgáltatásunkba regisztrálva lehetősége van a mindigTV GO felületen elérhető tévécsatornákat az Európai Unió országain belül korlátlanul elérni.

Oldal tetejére