mindigTV mindigTV PRÉMIUM
  • 2020. november 16.
Dorog, Budapest - OMK
mindigTV mindigTV PRÉMIUM
  • 2020. november 16.
2020. november 15. és december 14. között.
mindigTV mindigTV PRÉMIUM
  • 2020. november 12.
2020. november 12-től
mindigTV mindigTV PRÉMIUM
  • 2020. november 2.
Két hétig ingyenesen lesz elérhető a Comedy Central, a Super TV2 és a Spektrum
mindigTV mindigTV PRÉMIUM MinDig TV Extra
  • 2020. október 29.
Honlapunkon karbantartást végzünk, ezért a webshop és az online ügyfélkapu november 2-ig várhatóan nem lesz elérhető. A munkálatok időszakosan érinthetik a mindigTV Facebook oldalát is.

DVB-T2 átállás - Gyakran ismételt kérdések

TECHNOLÓGIAVÁLTÁS – DVB-T2 átállás

Miért van szükség a dekóderek cseréjére?

Szabadon fogható mindigTV

A 2020. szeptember 6-ig folyamatosan zajló T2-es átállás során a szabadon fogható televíziós és rádiós csatornák az „A” és a „B” multiplexre rendeződnek át, de a vételi feltételekben nem lesz változás, így a nézőknek nincs teendőjük, a meglévő eszközök továbbra is használhatóak.

Fizetős mindigTV PRÉMIUM

A díjfizetés ellenében elérhető mindigTV PRÉMIUM Szolgáltatás sugárzási technológiája 2020. februárjától, szeptember 5-ig területi megosztás és frekvencia tartomány szerint fokozatosan kerül átállításra. A „C”, „D” és az immár országosan szintén mindenhol elérhető „E” multiplexek sugárzása átvált DVB-T2 szabványra és HEVC képkódolásra (H.265), így a dekóderek cseréjére van szükség.

Mikor vannak a műszaki átállások?

A műszaki átállást régiónként tervezetten 10 ütemben hajtjuk végre március és szeptember között, az első ütem kivételével jellemzően éjszakai munkavégzéssel.
Az átállás következő üteméről részletes információkat a mindigtv.hu/atallas oldalon talál.

Hol történt meg az átállás?

2020. 03. 03. - TECHNOLÓGIAVÁLTÁS I. ütem - Északkelet - és Kelet-Magyarország
Részletes sajtóközleményünket itt olvashatja

2020. 03. 18. - TECHNOLÓGIAVÁLTÁS - II. ÜTEM - közép-magyarországi régiók
Részletes közleményünket itt olvashatja

2020. 04. 01. - TECHNOLÓGIAVÁLTÁS - III. ÜTEM - Közép-Dunántúl és Közép-Magyarország egyes régiói
Részletes tájékoztatásunkat itt olvashatja

2020. 04. 15. - TECHNOLÓGIAVÁLTÁS - IV. ÜTEM - délkelet-magyarországi régió
Részletes tájékoztatásunkat itt olvashatja

2020. 04. 29. - TECHNOLÓGIAVÁLTÁS - V. ÜTEM - északnyugat-magyarországi régió
Részletes tájékoztatásunkat itt olvashatja

2020. 05. 13. - TECHNOLÓGIAVÁLTÁS - VI. ÜTEM - nyugat-magyarországi régió
Részletes tájékoztatásunkat itt olvashatja

2020. 06. 03. - TECHNOLÓGIAVÁLTÁS - VII. ÜTEM - nyugat-magyarországi régió
Részletes tájékoztatásunkat itt olvashatja

2020. 06. 17. - TECHNOLÓGIAVÁLTÁS - VIII. ÜTEM - dél-dunántúli régió és Dél-Alföld egyes területei
Részletes tájékoztatásunkat itt olvashatja

2020. 07. 08. - TECHNOLÓGIAVÁLTÁS - IX. ÜTEM - Észak-Magyarország, Közép-Magyarország, Észak-Alföld, Dél-Alföld és Dél-Dunántúl egyes területei
Részletes tájékoztatásunkat itt olvashatja

2020. 07. 22. - TECHNOLÓGIAVÁLTÁS - X. ÜTEM - Kelet-Magyarország egyes területei
Részletes tájékoztatásunkat itt olvashatja

2020. 09. 06. - TECHNOLÓGIAVÁLTÁS BEFEJEZŐ ÜTEM - HEVC KÓDOLÁS ELINDÍTÁSA
Részletes sajtóközleményünket itt olvashatja

Hogyan változnak a tévécsatornák az átállás után?

Megújult programkínálatunkat itt nézhetik meg: https://mindigtv.hu/elerheto-nalam/csatornak/csatornakiosztas/

Meddig tartanak a munkálatok?

A munkálatok ideje alatt csak a szükséges ideig szünetel a műsorsugárzás. A munkák végzésénél kiemelt szempont, hogy a jelentős lakosságszámmal érintett területeket lefedő, nagy teljesítményű gerincadókat kapcsoljuk vissza a leghamarabb. A frekvenciacserék nem érintik az adók kisugárzott teljesítményét, ezáltal a mindigTV és mindigTV PRÉMIUM programjai változatlan lefedettségi területről érhető el.

2020. február 4-én már megtörtént az átállás?

2020. február 4. az Antenna Hungária Zrt. előre bejelentett, technológiaváltáshoz kapcsolódó előkészítő munkálatokat hajtott végre, mely a szolgáltatás országos leállásával járt. A technológiaváltás 2020. márciusa és augusztusa között, tíz ütemben történik.

Miért nem halasztható el az átállás?

A technológiaváltás a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) által előírt jogszabályi kötelezettség, melynek az Antenna Hungária Zrt. köteles eleget tenni. A váltás célja az NMHH által más használatra elkülönített frekvenciasáv felszabadítása.
A Szolgáltató vezetése folyamatosan egyeztet az állami tulajdonossal, az illetékes hatóságokkal valamint a veszélyhelyzet kezelésével megbízott operatív törzzsel a lehetőségekről és az esetleges kockázatról.

Jelen időszakban miért nem ingyenes a szolgáltatás?

Az Antenna Hungária jelenleg 12 csatornát biztosít ingyenesen minden néző számára. Ebben a közszolgálati csatornák, hír és sportcsatorna, valamint a két legnagyobb kereskedelmi csatorna is megtalálható. A mindigTV PRÉMIUM csomagokban nyújtott csatornák nem képezik az ingyenes kínálat részét.



MINDIG TV-VEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK


Mi a teendőm üzemszünetet követően, amennyiben mindigTV néző vagyok?

Ha Ön mindigTV néző, az üzemszünetet követően szükségessé válhat a dekóderek újrahangolása. A munkálatok ideje alatt csak a szükséges ideig szünetel a műsorsugárzás.

mindigTV nézőként van egyéb teendőm?

mindigTV nézőként Önnek nincsen semmi dolga, a továbbiakban is ugyanúgy fogja tudni venni az adást, mint korábban.

mindigTV felhasználó vagyok. Miért nem látom a kódolatlan csatornákat?

A mindigTV nézők számára időszakosan elérhető kódolatlan csatornákat az átállás során egyre több adó vételkörzetében már DVB-T2 adásmódban sugározzuk. Amennyiben nem láthatók, feltételezhető, hogy vevőkészüléke csak a DVB-T adások vételére képes.



mindigTV PRÉMIUM előfizetők

PRIME DTT-0901 TÍPUSÚ DEKÓDER ÁTVÉTELE


Mikor és hogyan kapom meg az új dekódert?

Az új technológia zökkenőmentes bevezetése érdekében a Szolgáltató fokozatosan biztosítja az átállást várhatóan a 2020. február – 2020. augusztus közötti időszakban, előzetes értesítést követően, az érintett vételi helyeken. Az átálláshoz szükséges eszközök kiküldésének ütemezése a nyilvántartásban szereplő létesítési cím alapján kerül meghatározásra.

Hány eszközt fogok kapni?

Az Antenna Hungária minden ügyfele részére annyi eszközt biztosít, ahány aktív kártyával rendelkezik az átálláskor. Ez alól kivételt képeznek azon kártyák, melyeket a Szolgáltató már az új szabványokra alkalmas eszközökkel értékesített, illetve melyeket a Szolgáltató által is ismert, a DVB-T2 HEVC szabványra alkalmas televízió készülékben használnak.

Honnan tudom, hogy mikor kapom meg az új dekódert?

A csomag feladásának napján az előfizető SMS értesítést kap a kézbesítés napjáról, amennyiben az ügyviteli rendszerben kapcsolattartásra érvényes mobil telefonszám szerepel . A kézbesítést egyszer kíséreljük meg. Sikertelen kézbesítés esetén a csomag letétbe kerül, amelyről a Posta SMS értesítőt küld (meddig vehető át). Ez azt jelenti, hogy a csomag a Postán 10 munkanapig átvehető.

Ki veheti át a csomagot?

Az adott címre bejelentett 14 év feletti személyek, vagy meghatalmazott személy veheti át a csomagot.

Hol tudom nyomon követni a csomagom?

A csomagok nyomon követhetőek a Posta honlapján a ragszám (ez az SMS értesítőben szerepel, illetve a 1211-es telefonszámon is tájékozódhat a csomaghoz tartozó ragszámról) ismeretében: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

8. Mi a teendő, ha az adott körzet átállási határidejéig nem kaptam meg a dekóderem?

Kérem, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a 1211-es számon a kapcsolatot, adategyeztetés céljából.

Nem voltam otthon, nem tudtam átvenni a dekódert, mi a teendőm?

Amennyiben a Posta a megadott kiszállítási címen az Előfizetőnek nem tudta átadni az eszközt, a továbbiakban a postai értesítőn megjelölt postán van lehetősége az előfizetőnek átvenni azt a letéti idő végéig (10 munkanap).

Ahogy az átvételnél, ebben az esetben is elég, ha a bejelentett/ideiglenes lakcíme megegyezik a csomagon szereplővel. Fontos! Csak a kijelölt Postán veheti át a csomagot az Előfizető, más postán, vagy személyes ügyfélszolgálaton ez idő alatt nem.

Nem tudtam átvenni az eszközt 10 munkanap alatt. Mit tegyek?

A letéti időt követően át nem vett eszközök visszaszállításra kerülnek a Posta logisztikai központjába, majd az Antenna Hungária Zrt. raktárába. Kérem, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a 1211 telefonszámon. Telefonos ügyfélszolgálatunk 07:00-21:00 között hívható a hét bármely napján.

Mennyit kell fizetnem a dekóderért?

Az Antenna Hungária által küldött dekóderért nem kell fizetnie. Az eszköz az Antenna Hungária tulajdonát képezi, Ön az előfizetői jogviszony idejére ingyenes használatba kapja, így nem merül fel költsége az új dekóder kapcsán.

Nem kértem a dekódert, mi a teendőm?

Kérem, vegye át az új dekódert, mert átállás után, megfelelő eszköz nélkül a fizetős előfizetői szolgáltatás nem érhető el.

Megkaptam a dobozt, mi a további teendőm?

mindigTV PRÉMIUM előfizetőinket kérjük, hogy legkésőbb az átállás napjáig a kiküldött tájékoztató alapján üzemeljék be a postán megkapott új (Prime DTT-0901) dekódert, majd az üzemszünet után hangolják újra a készüléket. A mindigTV PRÉMIUM adása már csak az új eszközzel lesz elérhető az üzemszünetet követően.

Feltöltő kártyás ügyfél vagyok, mi a teendőm?

Egy adott átállási ütemben érintett, az átálláskor élő szerződéssel rendelkező Prepaid ügyfelek vagy akik a korábban már élő egyenlegüket 2020. december 31-ig történő feltöltéssel újra aktiválják egyaránt jogosultak a Szolgáltató által biztosított eszközökre, azok postai úton történő kiküldésre és szükség esetén a szerelői támogatásra.

Működik a régi boxom, eladhatom az újat?

Két okból sem adhatja el az Antenna Hungária által csereként küldött vevőkészüléket – egyrészt az új eszköz az Antenna Hungária tulajdonát képezi, másrészt pedig legkésőbb 2020.09.05. után már biztosan csak a Prime vevőkészülékkel tudja elérni a fizetős szolgáltatásunkat.



TEENDŐK RÉGEBBI DEKÓDEREK ESETÉN


Mi lesz régi vevőkészülékemmel?

A régi vevőkészülék továbbra is az Ön tulajdonában marad.

Mit kell tennem ha AMIKO Impulse 265 T2/C típusú dekóderem van?

A technológiaváltás miatt dekóderén szoftverfrissítés szükséges, hogy a továbbiakban is változatlanul használhassa szolgáltatásunkat. Ezzel kapcsolatos tudnivalókat és a szoftverfrissítést megtalálja weboldalunkon: https://mindigtv.hu/amiko



PRIME DTT-0901 TÍPUSÚ DEKÓDER ÜZEMBE HELYEZÉSE, HASZNÁLATA


Mi van a dobozban?

  • 1 db tápegység
  • 1 db távirányító
  • 2 db AAA elem
  • 1 db HDMI kábel
  • 1 db Jack-Scart kábel

Hiányos, sérült a csomagom, mit tegyek?

Kérem, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a 1211-es telefonszámon a kapcsolatot. Telefonos ügyfélszolgálatunk 07:00-21:00 között hívható a hét bármely napján.

Mit tud a távirányító?

Mire alkalmas az új dekóder?

A Prime DTT-0901 digitális dekóder Full HD minőségű, földfelszíni, a technológia váltás után a digitális adások vételére alkalmas, támogatja a DVB-T/DVB-T2 szabványt, az MPEG-4/AVC (H.264) és HEVC (H.265) videótömörítési eljárást.

Milyen jelenlegi és jövőbeni funkciói vannak az új dekódernek?

A dekóder egy kártya nélküli fizetős programok fogadására képes, DVB-T és DVB-T2 tunerrel rendelkezik, valamint MPEG-4 AVC és HEVC képkódolású tartalmak megjelenítésére képes. Ezen kívül támogatja a teletextet, a teletext feliratokat, a kedvencek listát, beállítható szülői felügyeletet éves bontásban, felhasználó által beállított csatorna blokkolást, az antennabementen az antennaerősítő felé történő 5V-os tápfeszültség ki- és bekapcsolását. Az elektronikus képújság böngészhető, és beállítható figyelmeztetés, ha más csatornán kezdődik egy kedvenc program. Megtekinthetők az előfizetői jogosultságok, valamint beállítható új PIN kód, az alapértelmezett 1234 helyett.

A dekódert a későbbiekben újabb funkciókkal látjuk el, többek között a külső USB tároló történő tartalomfelvétel funkcióval, valamint képessé tesszük a dekódert arra, hogy a mindigTV GO szolgáltatásait igénybe lehessen venni a dekóder internetre csatlakoztatásával.

Hogyan szerelem össze a doboz tartalmát?

A dobozban található egy Kezelési útmutató, mely lépésről lépésre bemutatja az összeszerelés módját. A dokumentumot innen is le tudja tölteni!

Fontos, hogy figyeljen a megfelelő módon történő csatlakoztatásra! Ha sikerült a HDMI kábellel csatlakoztatni a vevőkészüléket, úgy Önnek nem lesz szüksége a dobozban található Jack-Scart kábelre. A televízió készülék bemenetei közül a televízió készülék távirányítójával szükséges kiválasztani azt a HDMI bementet ahova az új dekódert csatlakoztatta. Amennyiben az Ön televíziójának nincsen HDMI bemenete, úgy használja a csatlakoztatáshoz a Jack-Scart kábelt!

A használati útmutatót itt találja

Hogyan üzemelem be a vevőkészüléket?

A dobozban található egy Beüzemelési útmutató, mely lépésről lépésre bemutatja a beüzemelés menetét.
A dekóder beüzemeléséhez itt adunk segítséget

Nem tudom beüzemelni a vevőkészülékemet, mit tegyek?

Első lépésként keresse meg a vevőkészülék dobozában található Kezelési illetve Beüzemelési útmutatót, és kövesse az abban leírt lépéseket.

A dekóder beüzemeléséhez itt adunk segítséget

A használati útmutatót itt találja

Fontos, hogy figyeljen a megfelelő módon történő csatlakoztatásra! Ha sikerült a HDMI kábellel csatlakoztatni a vevőkészüléket, úgy Önnek nem lesz szüksége a dobozban található Jack-Scart kábelre. A televízió készülék bemenetei közül a televízió készülék távirányítójával szükséges kiválasztani azt a HDMI bementet ahova az új dekódert csatlakoztatta. Amennyiben az Ön televíziójának nincsen HDMI bemenete, úgy használja a csatlakoztatáshoz a Jack-Scart kábelt!

Amennyiben ilyen módon nem jár sikerrel, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz a 1211-es számon, és kollégáink segíteni fognak Önnek! Telefonos ügyfélszolgálatunk 07:00-21:00 között hívható a hét bármely napján.

Hogyan tudom újrahangolni Prime típusú dekóderem?

Az üzemszüneteket követően a beüzemelt Prime dekódereket újra kell hangolni. Ehhez részletes segítséget itt talál.

Hogyan kell használni a dekóder menüjét és mit tudok beállítani?

A Prime dekóder menüjenék kezelésével kapcsolatban, valamint a napi használatot segítő beállításokról videós segítséget talál weboldalunkon.

Nem látom az adást mit tegyek?

Amennyiben Ön megkapta már az Antenna Hungária által biztosított Prime vevőkészüléket, úgy üzemelje be azt a dobozban található Kezelési és Beüzemelési útmutatók szerint. Ha ekkor sem látja az adást, akkor érdemes az antenna beállításával próbálkozni. Ha így sem jár sikerrel, kérjen segítséget Ügyfélszolgálatunkon, a 1211-es számon! Telefonos ügyfélszolgálatunk 07:00-21:00 között hívható a hét bármely napján.

Van garancia a kiküldött dekóderre? Kihez fordulhatok?

A kiküldött eszköz az Antenna Hungária Zrt. tulajdonát képezi, s ha meghibásodik, azt az ügyfélszolgálat 1211-es számára kell bejelentenie, a bejelentéstől számított 72 órán belül elvégezzük az eszköz javítását vagy cseréjét.

Amennyiben úgy gondolja, hogy az Ön eszköze meghibásodott, keresse Ügyfélszolgálatunkat a 1211-es telefonszámon!



TELEVÍZIÓKÉSZÜLÉKKEL ÉS CA MODULLAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK


A televízióm HEVC és T2 képes, tudom venni az adást?

Amennyiben CA modullal rendelkezik, akkor igen. Ebben az esetben nincs szüksége dekóderre.

HEVC képes tévét vásároltam, de már megkaptam az új dekódert. Visszatérhetek a CA modul + kártya használatára?

Az új dekóder kártya nélkül működik, így a korábbi kártya áthelyezésére nincs szükség, se lehetőség. Az eddig alkalmazott kártyák kevéssel a technológiai átállást követően inaktiválásra kerülnek, ám az ügyfél birtokában maradhatnak, a Szolgáltató nem kéri vissza azokat. Amennyiben DVB-T2 + HEVC képes televíziókészüléket vásárolt kérheti korábbi kártyájának újra aktiválását.
Ebben az esetben az átvett Prime dekódert 2 héten belül vissza kell juttatnia a Szolgáltató számára, vagy – amennyiben az adott szerződés kapcsán még lehetséges – az automatikusan társ-eszközként kerül átminősítésre, mely az ÁSZF-ben szereplő normál társ-eszköz díjával kerül ezt követően kiszámlázásra.

Jelenleg CA modullal, kártyával veszem igénybe a MinDigTV Extra szolgáltatást. Így is szükségem van a vevőkészülékre?

Amennyiben Ön rendelkezik T2 és HEVC képes televízióval, és Smart kártyával, akkor nem szükséges beüzemelnie az új vevőkészüléket. Hívja ügyfélszolgálatunkat a 1211-es számon, hogy munkatársunk elvégezhesse a szükséges beállításokat. Ezt követően a küldött vevőkészüléket küldje vissza részünkre.

Ezen az oldalon ellenőrizheti, hogy tévékészüléke alkalmas a DBV-T2 + HEVC kódólású adások vételére

A kiküldött dekóder helyett CI+ modult kérek

A Szolgáltató kizárólag dekódert biztosít. Amennyiben Ön rendelkezik T2 és HEVC képes televízióval, és Smart kártyával, akkor nem szükséges beüzemelnie az új vevőkészüléket.

Ezen az oldalon ellenőrizheti, hogy tévékészüléke alkalmas a DBV-T2 + HEVC kódólású adások vételére



MINDIG TV EXTRA SMART KÁRTYÁK LEKAPCSOLÁSA

Miért kell lekapcsolni a régi kártyákat?

Az előfizetőink részére kiküldött PRIME DTT-901 típusú dekóder kártya nélküli eszköz. A továbbiakban a szolgáltatás igénybevételéhez nincs szükség a kártya használatára, az előfizetés adatai átkerülnek az új eszközre, ezt követően történik a kártyák lekapcsolása.

Mikor és hogyan kapok értesítést, ha érintett vagyok a kártyák lekapcsolásában?

Ügyfeleinket a lekapcsolás előtti napokban SMS vagy e-mail formájában értesítjük, amennyiben ezeket megadta rendszerünkben.

CA-modullal veszem igénybe a szolgáltatást. Ezeket a kártyákat is lekapcsolják?

A smart kártyák továbbra is használhatóak maradnak azon ügyfeleink esetében, akik korábban jelezték felénk, hogy továbbra is CA modullal kívánják igénybe venni szolgáltatásunkat, és rendelkeznek DVB-T2 + HEVC képes televíziókészülékkel.

AMIKO T2/C 265 (HEVC) képes dekóderem van. Ezeket a kártyákat is lekapcsolják?

A smart kártyák továbbra is használhatóak maradnak azon ügyfeleink esetében, akik AMIKO T2/C 265 (HEVC) képes dekóderrel veszik igénybe szolgáltatásunkat.

Lekapcsolták a kártyámat, de mégis CA-modullal/kártyafogadásra alkalmas dekóderrel szeretném használni a szolgáltatást, mert a készülékem alkalmas a DVB-T2 + HEVC technológia vételére. Mit tegyek?

A kártya visszakapcsolására lehetőséget biztosítunk. Kérését bejelentheti weboldalunkon: https://mindigtv.hu/premium/ugyfeleinknek/kapcsolat/irjon-nekunk vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 1211-es telefonszámon. A kártya visszakapcsolása után a kiküldött Prime dekóder lekapcsolásra kerül. Kérjük, előtte bizonyosodjon meg, hogy készüléke valóban DVB-T2 + HEVC képes.

Megkaptam a kártya lekapcsolásáról a tájékoztató SMS-t/e-mail-t. Rendelkezem DVB-T2 + HEVC képes tévékészülékkel és/vagy dekóderrel, így nem szeretném, ha a kártyám lekapcsolásra kerülne.

Keresse fel weboldalunkat: https://mindigtv.hu/premium/ugyfeleinknek/kapcsolat/irjon-nekunk és jelezze kérését vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 1211-es telefonszámon. Kérjük, előtte bizonyosodjon meg, hogy készüléke valóban DVB-T2 + HEVC képes.

Oldal tetejére